ByNoGame Ucuz ve Güvenilir

Günümüzde oyun ticaretinin de artmasıyla birlikte çeşitli oyunlar için alışveriş amaçlı siteler açılıyor. Açılan bunca siteden hepsi güvenilir olamayabiliyor, işte bu yüzden sizin için bizzat kullandığım ve kullanmaya da devam edeceğim bir siteyi tanıtmak istedim :  ByNoGame.com


Bu site de sadece steam oyunları için şeyler mevcut değil. Metin2'den LoL'e her tür oyun için içerik mevcut. Ben bu siteyi genelde ;


  • CS GO anahtarı 
  • Steam Wallet
  • CS ıtem almak için kullanıyorum.
Aslında yakında buradan oyunda almaya başlayabilirim. G2a.com'u aksine bu site türk sitesi olduğundan canlıdestek ile irtibata geçmek oldukça basit. Hemen sağ alttaki menüden yazımızı yazıyor ve onların o sevecen karşımalarını görüyoruz.

Fallout 4'ün 180 lira olduğu steamin aksine, bynogamede oyun şuan 80 tl. Evet yanlış duymadınız oldukça karlı bir alışveriş öyle değil mi? Watchdogs ise 50 tl. Örnek fiyat tablosunun fotoğrafı:

Gerçektende çok ucuza bulabilirsiniz bu güzelim oyunları. Cs anahtarları ise eskiden 6 tl idi, fakat zamanla doların fiyatı çalkalanınca o da yükseldi. Şuan ise 7 tl (steamden alırsanız 8). Eğerki bana ve siteye inanmadıysanız facebooktaki popüler LoL sayfalarından olan Teemonun Çürük Mantarlı Paylaşımları 'nın gönderilerine bakın. Onlarda benim gibi bynogameyi güvenilir buluyor sanırım...


Ödeme yöntemlerine gelecek olursak sonteklif adlı ödeme yöntemi en güvenilir ve kolay olanı, ancak %3.5 komisyon alıyor. Aslında çok yüksek değil ancak kuruşlar ile alacağınız şeyi kaçırınca insan bir sinir krizi geçirebiliyor.

Ha birde canlı destekten bahsettimde,anında cevap verdiklerini söylemeyi unutmuşum galiba. Evet en geç 1 dakika içinde mesaj veriyor ( gerçi adı üstünde canlı destek). Sorun halen devam ediyorsa ise görüntülü destek talebinde bulunabiliyor veya telefon ile görüşebiliyorsunuz.


Birde unutmadan, bynogameyi tanıttığım için hiçbir ücret almıyorum. Sadece haberiniz olsun istedim.

  

4 yorum:

  1. çok iyisiniz ALİ ZEKİ BEY

    YanıtlaSil
  2. Işe yarar güzel bir site ilgilenenler için tavsiye edebilirim teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.