İşte Karşınızda Steam'in En Zengini

Steam'in en güzel yanlarından olan envanter özelliği ile bildiğiniz gibi eşyalar ve silahları saklayabiliyoruz. Tahminimce hepinizin bi 20-30 tllik eşyası vardır. Fakat bazılarımız bu işi biraz abartıyor. Ben de bu yüzden biraz araştırma yaptım ve bu ''abartanları'' buldum.

İşte karşınızda steamin en büyük envanteri!


UNCROWNED KING (Linke tıklarsanız steam hesabı çıkar)


Arkadaşımızın steam envanteri yaklaşık $212,715.38 değerinde. Acaba oyunları ne kadar diyor ve ''steamdb.info'' sitesine giriyoruz ve uncrowned king adlı arkadaşın steam idsini giriyoruz.




Maalesef steam hesabı envanteri kadar değerli değil. Ancak o bıçaklar bile bir Yalova ilini satın almaya yeter de artar (Yalovalıyım belli edeyim onu da).

Tekrar envanter olayına dönelim,tahminimce eşyaları sıkılıp saymadınız ben sizin için söyleyeyim. Bu arkadaşın 309 bıçağı mevcut. Dragon Loreları saymadım bakın.


Bu da envanterden ufak (mecazi değil baya baya ufak) bir görünüş;



Steam eşyalarının fiyatını gösteren uygulama hangisi diyecek olursak buyrunuz efendim ;

goo.gl/utQoqu




Bu da ne böyle? Bu arkadaşın da çöp itemleri varmış. Ben olsaydım sırf gözüm bozuluyor diye satardım onları.

Arkadaşlar bu arkadaşı tanıyan varsa söylesinde bi giveaway* yapsın



Giveaway: Çekiliş

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.